Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.partsbay.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.

Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος, μπορείτε να το επιστρέψετε για επισκευή ή αντικατάσταση, αφού πρώτα συννενοηθείτε με εμάς. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των τριών (3) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ ΑΕΒΕ» , . Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 

α. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
μέσω e-mail στο info@partsbay.gr ή καλέστε στο τηλέφωνο 210-8326316 και μιλήστε με κάποιον εκπρόσωπο του e-partsbay.gr.
β. το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
γ. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) 

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 3ημερών τότε η «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ ΑΕΒΕ », δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
H επιστροφή γίνεται σε εμάς σε προϊόντα που δεν έχουν αποσφραγιστεί. Ειδικά σε προϊόντα πέδησης,σύμπλεξης και ανάρτησης δεν γίνεται αποδεκτή καμία επιστροφή προϊόντων όταν έχουν τοποθετηθεί εκτός αν είναι ελαττωματικά προϊόντα.
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα για επιστροφή, αφού καλύπτονται οι ανωτέρω προϋποθέσεις και έχει προηγηθεί επικοινωνία, είναι ΣΤΡ.ΚΑΛΛΑΡΗ 40-11145 ΑΘΗΝΑ.
Το partsbay.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αλλάζει τους όρους και τις προυποθέσεις των συναλλαγών. 

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλόν είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας τη κατάσταση των προιόντων και το άθικτο της συσκευασίας των, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως σπασμένο εμπόρευμα, λάθος στο παρεχόμενο είδος κ.ά.